Saturday, December 29, 2007

No friend,No 'hope'

希望?好多人对依个世界都存有好多希望...我也不例外...
希望,是否希望越大也意味着失望也越大?
如果系既话,无希望就唔会有失望。
从依一刻开始我就唔再对依个世界存有任何希望,甘既话我从此就唔会感到失望。
我感觉到好陌生,无论对依个世界又好抑或对我身边所有既事物我都感觉到好陌生。
在我生命中所出现的事与物,无论陌生人抑或朋友都好我都越黎越感到陌生甚至生疏。
如果依一切都无发生系我身上依一切唔系都几好吗?
最近收到封信息写住:
得不到的永远是‘最好的‘,得到未必是‘完美的’,错过的已经是‘过去的’,
最重要的是‘珍惜’重要是懂得珍惜你身边‘关心’你的人及‘在乎’你的人。
对我黎讲依封信息无疑系封好有意思的一封信息。
而家既我充满好多疑问,点解突然间我好似变左另一个人。
‘在乎’,‘关心’我比较想人在乎我抑或关心我?
俾着以前既我,我两样都想要,但而家我却唔希罕,因为我唔想有人同情我。
如果得到既系怜悯我宁愿放弃依D怜悯。
就算以后既我变成点我依然系我,无所谓既‘是非题’,因为系时间令到我转变。
也许依D就系成长既阶段,令到我有唔同既思想,令到其他人觉得我变左。
时间一直系甘过去,我唔在乎人地既眼光,我唔在乎人地点对我,我唔在乎...
我只好相信我既任务已经完成,所以我只好淡淡甘退出。
过去既就让它过去,我唔想再收埋在任何地方,更加之唔想去回忆...
得到既未必系最好,所以我打算 唔再勉强。
之前既我真系感到好矛盾,我要选择勉强去维持一段唔应该维持既??定系选择去勉强忘记一个唔应该又或许应该忘记既人勒?到而家我都选择唔到,也许我应该选择....
谁是谁非对我黎讲都唔再重要,因为我唔想再追究落去,
因为依一切都令我感觉到好疲倦,好辛苦,
应该根本就唔再存在任何答案,答案随着时间甘流逝,一去就永远返唔到转头。
我唔应该再去寻觅,我唔应该再去拥有一D唔属于我既野。
依一篇文章系我在2007年里最后一篇,在2008年既我将系另一个我,
因为寻日既我抑或系以前既我都已经唔再存在,已经死去。
无谓再去寻觅以前既我,我相信以前既我都唔会再次甘出现在依世上...

No comments: