Friday, December 21, 2007

1号还是16号?

都有一排无写blog咯,真系好怀念~~~
最近D生活真系过得好充实!
近排既我好少同外界接触,每日都‘柄’系屋企。
每日既生活就系甘过,至于系屋企做乜都系个几样咯;
起身,洗衫,食早餐,睇戏,砌puzzle,睇书,思考,训觉。
真轻松又充实,虽然睇落有D浪费时间,但都几好咯!
至于做工我睇都系过埋一个月才算。
最近想起一D野,但唔知应唔应该想?
依几日足以证明...
发觉自己从1号跌到16号。
个种感觉真系唔好受。
发觉自己真系好白痴,
一直以来都以为施比受更有福,但我一D都感受唔到!
世界系咪一直在变勒?人系咪一直在变勒?又或者其实一切都系我变紧?
我唔知我系属于1号定16号?
应该只有‘它’知!
其实无论1号又好16号又好,我系咪真既要去介意依D野,
又或者换句话黎讲依D野轮到我去介意吗?
依几日我不断甘重复思考依个问题,但最终都得唔到答案。
也许依句话都讲得几岩既,一时好多事情未必会有答案!
答案?
其实知唔知真既对我甘重要咩?
我自己都无法俾到答案我自己?
我需要去揭晓它,又或者就甘让它(答案)隐瞒落去?
我真系需要一个人俾意见我,教我下一步应该点行?
我需要去揭晓真面目又或者采取实际行动又或者坐以待毙又或者我需要去改变事实又或者事实根本就无法改变?
真系有好多或者,换句话黎讲应该系有好多选择...
其实到左甘既阶段无论1号又或者16号都应该对我黎讲唔再重要...
或许你唔知我系道讲紧D乜,唔明我要表达D乜,但无论点都好我相信一切都会恢复正常。
就算唔会变返好似以前甘,我睇都无所谓,因为慢慢地我发觉自己已不在乎。
可能我已经进入另一个阶段。
用广东黎写blog真系感觉好唔同,依次亦都系我第一次用广东黎写blog,好有个种归属感,真系好似我自己...

No comments: